Service Level Agreements

Programvaran du använder är en nyckelfaktor till framgång för dina digitala strategier - och vi hjälper till att hålla det igång.

Garanterade svarstider

Prioriterad buggfix

Support 24/7

Den sista biten i pusslet

Webbplatser eller applikationer är en viktig del av din digitala strategi. Att hålla dem igång är din högsta prioritet.

Merparten av din infrastruktur är säkrad med flera SLA-enheter - från ditt datacenter till dina servrar, från dina applikationstjänster till din webbplats byggd med TYPO3.

Nu kan du fylla den sista klyftan i din infrastruktur med Service Level Agreements som är unika för TYPO3-världen, ett SLA för själva TYPO3-kärnan!

Ännu mer tillförlitlig

När du upptäcker något som känns konstigt i din applikation - vi finns här för dig.

Vi underhåller din installation i nära samarbete med din digitala byrå eller ditt IT-team, för att ge dig överlägsen service och engagemang.

Vi vill inte bara att du ska vara säker - vi strävar efter ett partnerskap för att göra din digitala kommunikation mer framgångsrik och pålitlig.

Prioriterad support

Varje förfrågan som lämnas till oss kommer att hanteras av kunniga proffs, som under många år arbetat med TYPO3. Vi kommer att identifiera problemet och hitta en lösning, så att ditt företag fortsätter att fungera.

Välj en svarstid som passar dina behov. Från 2 arbetsdagar till 4 timmar dag och natt, det finns något som passar alla.

Med en utgångspunkt på 200 euro per månad, kan du börja i liten skala och öka på i takt med att ditt företag växer.

Garanterad svarstid

Du driver en affärsverksamhet - det förstår vi.

Snabba svar när det inträffar något, är huvudsaklig i dessa fall.

Med vårt toppmoderna rapporteringssystem kan du alltid se statusen för din aktuella förfrågan. Beroende på din valda plan, får du en månadsrapport eller kvartalsrapport med alla svar och problemlösningstider.

Dedikerade kontoansvariga

Enterprise- och Enterprise Pro-kunder kommer att få sina egna dedikerade kontoansvariga, eftersom det är lättare och mycket snabbare kommunicera med en levande person, vilket oftast leder till snabbare problemlösning.

Din kontoansvariga kommer med tiden att lära känna dig och ditt projekt. Du kommer även att kunna träffa dem på den årliga T3Con och prata om alla saker som ni uppnått tillsammans.

Business Service Level Agreements

Small Business

As low as € 200.00 per month

  • Response Time:
    2 business days
  • Bugfixing without deadline:
    free of charge
  • Priority Bugfixing:
    € 110.00/h

€ 2,400.00 per year (save >16%)
€ 240.00 per month

Medium Business

As low as € 500.00 per month

  • Response Time:
    1 business day
  • Bugfixing without deadline:
    free of charge
  • Priority Bugfixing:
    € 100.00/h

€ 6,000.00 per year (save >16%)
€ 600.00 per month

Professional

As low as € 1,000.00 per month

  • Response Time:
    6 hours on business days
  • Bugfixing without deadline:
    free of charge
  • Priority Bugfixing:
    € 90.00/h

€ 12,000.00 per year (save >16%)
€ 1,200.00 per month

Enterprise Service Level Agreements

24/7 Support

Enterprise

€ 3,000.00 per month

  • Response Time:
    8 hours 24/7
  • Bugfixing without deadline:
    free of charge
  • Priority Bugfixing:
    € 80.00/h

Enterprise Pro

€ 12,500.00 per month

  • Response Time:
    4 hours 24/7
  • Bugfixing without deadline:
    free of charge
  • Priority Bugfixing:
    included

Frequently Asked Questions

En.

Våra ingenjörer behöver tillgång till era system för att hitta orsaken till en incident. För att reagera snabbt måste vårt team känna till ditt system utantill.

Integrationssystem kan förhandlas fram.

Att försöka hitta fel på produktionssajter är som öppen hjärtkirurgi - men vi föredrar att inte bli kirurger.

För att hitta problem kan vi behöva skapa en lokal integrationssajt för vårt team. Dessa omfattas naturligtvis av ett NDA (Non Disclosure Agreement).

Självklart.

Vi är väldigt seriösa när det gäller datasäkerhet och säkerhet, och som sådant är ett NDA både obligatoriskt och en självklarhet för oss.